Frukost

Jag ville verkligen inte att lillfis skulle vara sådär oförskämt pigg imorse, först vid 05.30 då hon babblade och absolut skulle ligga och pilla mig i ansiktet.. Sen när jag lyckats söva om henne vid 07.00 så trodde (hoppades) jag att vi skulle sova ett bra tag, men icke sa nicke.. Hon sov en timme, med små pauser från bröstet och sprattlade med armar och ben så jag fick kämpa hårt för att lyckas somna. Och när jag väl gjorde det, ja då blev ju Elsa pigg.. Hon hittade tv-dosan till sin stora lycka och drog med den på träribborna i sänggaveln, mycket rogivande :) Men hur trött jag än är så känns allt mycket bättre efter en varm dusch!

Nu har vi fått i oss frukost, Elsa satte i sig en stor portion gröt och kör nu järnet ute i hallen med ett skohorn i högsta hugg. Idag ska vi hämta upp A på hans jobb och åka till Elsafisens mormor och morfar och kanske mala lite vildgris.. Nåja, vi ska titta på iallafall :) Känns inte lika spännande att gegga med sånt nu som när man var liten, i den där åldern när man vill hjälpa till med allt. Då var jag en fena på att mala älgfärs faktiskt!

Men för att vi ska kunna ta oss iväg så måste bilen starta (håller tummarna) och jag ska lyckas pressa ut bilen ur garaget (håller tummarna ännu mer). 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0