Fula ord..

är något som jag sällan använder mig av, men mitt stickprojekt har lockat fram några inte så vackra ord :) Nejnej, det passar inte dej! säger A när det slinker ut nåt fult och jag håller med.. Men det krånglar, jag har fått repa upp flera cm tre gånger pga tappade maskor. Jag blir lätt irriterad på såna saker, kan kanske bero på sömnbrist.. Men skam den som ger sig, jag saknar min kreativa sida (tror att jag har en sån iaf) som har fått stå tillbaka väldigt länge nu. Man har varken tid eller ork att göra det där lilla extra, men viljan finns, så någon liten grej då och då ska jag väl klara av. Blogga tar lite tid och ork det åxå, men gör vardagen roligare och fungerar lite som en dagbok så jag känner att jag måste ta mig tid till sånt :)

Något som jag ser fram emot är att få göra iordning lillfisens rum, jag kan ligga och fundera på färger (lite grönt kan det nog bli), tapeter och möbler på nätterna när jag inte kan sova. Det kan ju bli jättemysigt! Än så länge behövs inte rummet för sovandets skull, men det börjar bli mycket Elsa-saker överallt, så för att få något ställe att ha allt på så.. Skojsigt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0