Jippie..

Vi tog oss en prommis iallafall :) Höll stenkoll på termometern och när det var "bara" -16,1, då slog vi till.. Jag sa till lillfis att nu går vi! Hon sa: Oiii, och det tolkade jag som ett ja! Elsa somnade innan vi ens kom utanför dörren och sover nu sött där ute, det var bara -13 nu när vi kom hem..fjuttigt. Det blev samma runda som igår och innan vi kom ut gick jag bärsärkagång bland A:s underställ och frös gjorde jag inte!







Ajajaj.. Upptäckte att mina vantar håller på att gå sönder. Hoppas min pappa kan laga dem, han är duktig på sånt! Vantarna är stickade av mina kusiners mamma och hon dog när jag var runt fyra år så jag hoppas att de kan räddas!



Hämtade posten när vi kom hem och vad hittade jag där.. Kan det vara kort på lillfis tro :)



Nu ringde min mamma och frågade om de fick komma på besök.. Dum fråga :)


Kommentarer
Postat av: A

spara lite kaffe till mig :-)

2010-01-11 @ 13:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0