Skratt..

Lillfis har skrattat massor här på morgonen, mormor kastade en boll upp i taket och lite överallt, det tyckte Elsa var hysteriskt kul! Nu har hon tryckt i sig gröten och börjar redan se trött ut, idag måste vi tajma in sovandet så jag inte har en supertrött lillfis med mig til simhallen.. Då blir det inte kul för någon av oss ju. Känner mig nästan lite nervös inför simhallsbesöket, det är en speciell känsla att komma innanför dörrarna och känna klorlukten. När jag var liten var jag alltid nervös när vi åkte med skolan och skulle lära oss simma. Jag var en av de sista att lära mig simma ordentligt och kommer ihåg nervositeten när vi skulle vara i stora bassängen och simma med simlärarens "räddningskrok" bredvid sig.. Min kompis hon fuskade och gick på botten när inte läraren såg, det berättade hon för mig :)

Idag får vi med oss A hem efter babysimmet, det passade perfekt med hans tåg :) Skönt att han inte var borta längre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0