Strumpfabrik..

Lillfisens mormor har startat strumpfabrik, hon stickar för glatta livet.. Idag fick Elsa två par och snart kommer det ett par till :) Mysigt med hemstickat! Morfar hade slagit till på en pulka, undrar om den bli använd den här vintern? Kanske blir ett varv ute på gatan, vi får se, man fick med spännband så det är bara att sätta fast henne och dra iväg :) Nåja den fungerar väldans bra nästa vinter om inte annat.

Min shopping gick inge vidare, inte en baddräkt så långt ögat kunde se. Jag gav upp efter ett varv på shoppingcentret och struntade i den tredje sportbutiken. Det var så mycket folk att jag blev alldeles snurrig! Råkade få med mig en jeanskjol från H&M, det var den första affären jag gick in i och det gällde att passa på medans orken fanns ;)





Ikväll blir det tacos och Robinson.. (chokladbiten ligger kvar på bordet :) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0