Tvätt och plockdag..

Här är det en lugn morgon och nu har vi alla fått i oss frukost. Tvättmaskinen är igång, Majsan spanar efter fåglar, jag hamnade här framför datorn och Elsa undersöker i hallen, och ibland blir det sådär knäpptyst så jag måste gå och titta vad hon gör :) När jag frågar vad hon gör så skiner hon upp som en sol och säger eeeiii. Just nu hör jag att hon bankar med badankan på en ljuslykta och småpratar lite.

Eftersom kylan håller i sig så är chansen för en promenad inte så stor, det verkar bli en tvätt och plockdag.. Det ligger kläder och grejer lite här och där, sedan har jag ju min stickning förstås. Vill bli klar med projektet och få se hur det blir :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0