Väntar..

Sitter och väntar på att A ska komma hem, han har varit bortrest sedan i måndags morse så nu längtar jag :)  Tänkte fördriva lite tid med att visa några saker som gör mig glad..



          

Min senaste inköp        Älskade Bumlingen      Hemstickade sockor

Nu är det byebye skavsår, men jag måste impregnera dyrgriparna innan jag stoppar fossingarna i dem och tar premiärturen. När det gäller sockorna så har nog Elsafisen växt i sina lagom till nästa vinter, men visst är de fiiina. Jag tänker lite extra på damen som stickat dem till oss för hon mår inte så bra för tillfället tyvärr.. Bumlingen behöver ingen extra kommentar, det ser ju vem som helst att det är världens finaste lampa :)

Gissa vem som precis kom hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0