Lördagsgodis :)

Bestämde i början på veckan att det var dags för lördagsgodis och nu har jag en stor påse att gå loss på ;) Tycker faktiskt att jag varit duktig som lyckats avstå godiset så här länge (nyårsafton). Min plan är att äta mycket godis så att jag inte behöver äta förrän nästa lördag eller t o m klara mig tills det att påsken drar igång! Efter påsk kanske jag kan pausa igen, det vore ju bra men vi får se..

Idag blev det en promenad in till stan och lite lunch på Moster Brun (inte tant brun som jag tror jag skrev sist). Så här såg det ut på hemvägen:


Kommentarer
Postat av: Linda

Det fanns väl inget kvar till Elsavännen när hon vaknade kan jag tänka mig;) Men hon är väl ganska nöjd med sina majskrokar:) Kram

2010-03-24 @ 23:34:19
URL: http://lsbh.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0