Mormor kan!

När vi kom hem igår kväll/ i natt så låg lillfis och sov i sin säng.. Det ska nog till en mormor för att få nån ordning på bäbis ;) Det hade gått jättebra, hon hade varit på strålande humör hela kvällen och myst med mormor & morfar. Vi var borta från lillfis i ca 5 timmar och det är rekord för mig, det är nyttigt för mig att träna på att lämna ifrån mig henne och när det går så här bra så känns det helt ok att göra om det åxå :)

Lillfis sov i sin säng i 3 timmar från det att mormor lade ner h.enne innan hon vaknade, men tyvärr hann inte jag somna innan hon ville över till storsängen.. Sen låg hon kors och tvärs och på mig och klockan 5 blev hon pigg Lyckades efter många om och men att söva om henne och fick dåsa till en liiiten stund, 07.15 var det kört!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0