Pass fixat!

Nu har lillfis varit hos polisen två dagar i rad, igår förnyade jag mitt pass och idag var det lillfis tur att ta kort :) Det var lite lurigt att få ett vettigt kort, hon tittade ju så klart på damen istället för in i "kameran" och sen så syntes jag för mycket på nån bild men efter lite "knäpp i fingrar och titta på igelkotten" så fick vi ett godkänt kort. Jag tycker det är konstigt att det här passet som hon får nu gäller i 5 år.. Mormor och morfar var åxå med och fixade pass, vi får ju sällskap av dem på resan!

Fick ett snabb-besök av min bror och brorson åxå, någon har blivit med körkort idag :) Han fick flera kramar och grattis (och lite bensinpengar).

Nu laddar jag inför lite städning och eventuellt bak..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0