Så startade dagen..

Elsa har sovit oroligt inatt och vaknat till och gnällt så imorse var jag extra trött. Min rygg har gjort rejält ont och krånglat i över en vecka nu så jag gick upp vid sju och tog en promenad fastän mamman min (som håller oss sällskap när A är borta) sa att jag kunde sova en stund till. Sen invigde jag födelsedagsmuggen med lite te och efter en dusch så åkte vi och hämtade upp morfar och tog en tur till köpcentret.



Idag var det tandläkardags för Elsa och det gick jättebra, en liten glimt av tänderna fick "tanten" och det såg fiint ut.

Under eftermiddagen påbörjades projekt skåpluckor.. Nu är fyra luckor slipade, rengjorda och redo att målas. Färg ska inhandlas imorrn efter jobbet :) Jag var så sugen på att måla att projekt docksäng även påbörjades.. Det fanns ju rosa färg över från min byrå make-over, synd att den går till spillo.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0