-5,2

Idag har jag kännt tjejernas förkylning smyga sig på och humöret har inte varit på topp.. Elsa har gått som en virvelvind mellan lekar och jag har släpat mig efter och plockat bort mellan matlagning, matning och sövningar. Man blir lite seg, synd att gårdagens sol och vårkänslor inte höll i sig. Vågen visade på - 5,2kg idag, får nog ta mig i kragen och bli strängare nu.. 
 
Hann med en liten pysselstund i Ines rum, gjorde små tavlor av presentpapper för att fylla två av ramarna och satte några kort i de andra. Lite i taget får det bli. Synd att vi inte bor på varmare breddgrader för Elsas klädkonto kunde dras ner på rejält, hon traskar mest runt i trosor härhemma..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0