Ärftligt?

Idag har vi besökt Öppna förskolan, där det blev fika och lek som vanligt. Lillfis vaknade precis när vi gick in i hissen och tittade sig dimmigt omkring, när vi kom in i hallen på Öf och hon hörde barnen där inne blev hon väldans pigg och glad :) Hon höll igång och busade, så när vi gick hem somnade hon på direkten. Efter 2 timmars sömn vaknade hon och sken upp som en sol när hon fick syn på mormor.

Det blev ingen hemlagad mat idag..



Jag tror lillfis har ärft min passion för strips :) Hon njöt (ljudligt) verkligen av varje liten tugga och ville inte vänta medans jag gjorde mitt bästa för att få bort saltet. Nu vet jag att strips inte är det bästa man kan ge bäbis men några få har väl ingen dött av! Gött var det iallafall ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0