Fredag..

Dagen började inte så bra, pigg Lillfis och en väldigt trött mamma.. Grötvägran och tröttgnäll, jag såg fram emot förmiddagsluren och kände mig helt groggy. Efter vällingen lade vi oss och då blev Elsa jättepigg :( Hon fick stå i spjälsängen och hoppa ett tag medans jag kämpade med att hålla ögonen öppna. När hon väl var redo för lite sovande så fick jag kanske 20 minuter innan Lillfis hade lurat färdigt.

Efter en rejäl lunch.. 2 skedar..så tog vi en promenad. Jag köpte en tidning och tänkte sätta mig i solen medans Lillfis sov, men när jag kom ut från affären började det snöa och sedan ösregna.. Men Elsa behövde sova, så det var bara att bita ihop och fortsätta gå. Jag frös hela eftermiddagen! När A tog med Lillfis och handlade tog jag ett bad och då kändes allt lite bättre.

Kvällen har bestått av tacos och Så ska det låta, måste lyssna mer på Pauline nu..Hon har en riktigt skön röst! Lillfis har varit på toppenhumör, hon har dansat och mumsat på majskrokar, smörgåsrån och vindruvor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0