Regnet det bara..

Lillis ligger ute och sover men inte så länge till tror jag.. Det börjar spraka i babywatchen mer och mer. Jag har passat på att läsa en tidning och betalat min räkningsskörd, så nu börjar det se tråkigt ut på kontot igen.

Trist att det inte får vara sol mer än en dag innan det måste regna eller vara grått igen.

Idag har vi varit på öppna förskolan och umgåtts lite, Lillfis blev rädd för en gråtande pojke (han storgrinade precis bredvid henne) och när han och hans mamma kom i närheten kom hon till mig och ville upp i knät, sedan sneglade hon försiktigt på dem. Annars var allt kul som vanligt! Lillfis är så gosig nu, hon kommer till mig bara för att kramas och mysa lite och sedan vill hon iväg och leka igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0