Ett spöke..

Vi tog en liten promenad i solen nyss och lillfis får sova ute en stund. Det är ju inte så kallt nu och jag tror lite frisk luft bara är nyttigt! Åhh vad jag längtar tills solen börjar värma, tänk att få sitta i solen och njuta och kanske få lite färg i ansiktet (åt det brunare hållet dårå). Jag ser ut som ett spöke just nu, är blek, glåmig och hela jag känns grå. Sömnbristen som är lite värre än vanligt nu när lillfis inte är på topp sätter sina spår. Jag har haft en diffus huvudvärk ett par dagar, kanske är min tur att bli sjuk snart..

Får nog ta tag i mitt hårproblem och beställa en klipptid och utnyttja mitt presentkort på spa, en massage är nog inte fel för min stela rygg. Behöver lite vardagslyx ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0