Grått och trist!

Var inställd på att det skulle bli sol idag, trodde faktiskt på vädergubben igår.. Sol och ca -6 tors, fre och lördag. Nu är det bara grått och till råga på allt så snöar det lite åxå :(  Långpromenaden i solskenet kan jag nog glömma.
Trött med huvudvärk, det är jag idag! Hade stora problem att somna igår kväll trots att lillfis sov lugnt och skönt på sin kudde. Det är så typiskt, här hade jag värsta chansen att få lite skönhetssömn..Hon sover oftast lugnast de första timmarna, sen går hon över till att sprattla, stånka och slänga sig på mig :) Jag provade att ligga på rygg, sidan och hade t o m plats att prova magläge, men icke sa nicke. Hade ont lite överallt, huvud, mage och knä och hjärnan gick på högvarv.. bläää. Tänkte på vad skolsköterskan på mitt förra jobb sa när han hörde hur det small i min axel (såg honom på tv igår): Hade du varit häst hade du blivit skickad till slakt! ;) Det kanske ligger nåt i det.. Slutet är nog nära nu :) 

Nu är det blöjbyte och tupplur på schemat.. StinkyWinky..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0