Klantarsel!

Idag lyckades jag låsa in lillfis i bilen, usch det kunde ha blivit en riktig rysare... Jag har varit nojig för det här med att lägga nycklarna i bilen när hon sitter i, just för att jag fått för mig att bilen bara helt plötsligt kan låsa sig. Nu fick hon sitta i bilen medans jag plockade ur vagnen och när jag hade låst upp bagageluckan så la jag ner nycklarna och lyfte ur vagnen. Sen stängde jag igen bagagen och upptäckte att alla dörrar var låsta när lillfis skulle plockas ut. Såg genom rutan att nycklarna låg kvar. Blev alldeles kall inombords först, sen ringde jag som en galning till A, visste att han var i stan. Han kom med reservnyckel och allt löste sig. Lillfis somnade intet ont anande när vi stod utanför bilen och väntade på räddning :)

Så efter lite dramatik fick vi vår promenad till stan och fikat :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0