Kvällen..

Nu är det kvällen och jag börjar bli trötter, vi har precis ätit varma smörgåsar med lite tacorester på och det var mums! Risken är stor att jag får titta på Melodifestivalen idag, har sluppit undan fram tills nu.. Får väl trösta mig med popcorn och coca-cola ;)

Idag bjöd A på Thaimat på stan, det var helt okej mat men ingen aha-upplevelse. När vi kom hem tog jag och lillfis en liten lur och sedan rensade jag bland hennes kläder, hon växer ur kläder fortare än fortast känns det som. :(

Lillfis fick ta ett bad inför morgondagens kalas, morfar fyller ju år och måste lilla favoriten vara fräsch ;) Hon fick återgå till sin balja idag och prova att sitta själv, det gick bra men hon envisades med att ställa sig upp och det kan ju vara lite farligt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0