Mormorbesök!

Det blev en långpromenad i snöyran för oss idag. När vi kom hem så sov ju lillfis himlans skönt och jag hade precis parkerat mig i soffan när jag hörde att nån smög in i hallen.. Min mamma kom för att hålla mig och lillfis sällskap ett tag. A åkte iväg imorse och kommer inte hem förrän på lördag :( Det är skönt att ha nån här, kvällarna blir så låånga annars...

Lillfis sov i över 3 timmar ute innan jag plockade in en snöig vagn, jag blir så glad för hennes skull varje gång hon får en sån lång sovstund..gött! När hon vaknat och mormor skulle ge henne lunch så smet jag iväg för att kolla på tapeter till lillfis blivande rum. Pust! Det blir nog det svåraste valet hittills faktiskt. Vill inte ha för puttinuttigt a la barbie eller nalle puh och inte heller en trist färglös tapet.

Passade på att ta det obligatoriska "mammahälsarpå" badet åxå :) Ett varmt skumbad och en ny tidning är lyx. När jag hade lyxat mig ett tag fick jag sällskap av lillfis och ett gäng småfigurer ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0