Onsdagsmingel..

Vi har varit på Öppna förskolan jag och lillfis. Innan jul var sångstunderna höjdpunkten för lillfis, så jag såg fram emot en sådan idag. Men det var katastrof, så dåligt, det var nog det sämsta jag varit med om. -Ehh, jaaa vad ska vi ta för sång.. ehh jag kan ju ingen..( hon kom bara på blinka lilla) döööh! Det skadar inte att läsa på eller lära sig några sånger som passar de minsta när man har det jobbet som den här damen faktiskt har! Alla kan väl imse vimse och några till.. Nu kanske jag är extra kritisk för att jag jobbar med det jag gör, men det krävs ju inte såå mycket för att det ska bli bra. Tänkte tanken.. ska jag leka fröken här åxå, men jag vill bara vara förälder just nu! Annars var det trevligt som vanligt men vi saknade våra polare litegrann...

Kommentarer
Postat av: Anna J

Ja de var ju de ja sa sist värre än förra tom :( kan ju inte vara så svårt o skriva upp några sånger då kan man ju undra vad hon e utbildad till....

Vi får ta nya tag till veckan om ingen annan blivit sjuk då:(

2010-02-17 @ 21:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0