Shoppingtur

Lillfis har varit på köpcentret i Charlottenberg idag, hon tyckte det var kul! Hon satt i vagnen och myste, hon drog tag i nån tröja eller det hon fick tag i lite då och då. Hon fick plastfiskar att greja med av mormor, en var likadan som favoriten på babysimmet :) Jag och mormor åt skräpmat (kebabtallrik) och lillfis kalasade på gurka och tomat. När vi shoppat klart åkte vi till morfar (och Majsan) och hälsade på en stund.

    

Mössprovning och dagens inköp (jag och mormor hjälptes åt) :)



Det blev en tröja och vantar till mig. Jag får dåligt samvete när jag köper något till mig själv, men tröjor är nåt som jag använder ofta och jag behövde en ny..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0