Smyger..

Jag smyger i trappan, lillfis sover i sin säng för första gången... Vädret gjorde att vi skippade vår promenad idag och då passade det att prova sängen som sovplats. Hon somnade i mina armar när jag småsjöng lite och första gången jag lade ner henne vaknade hon, andra gången fungerade det och nu har hon sovit en halvtimme. Det här hoppas jag är mjukstarten på "sova i egen säng" tillvänjningen, mina nätter är inte roliga och bara att få sova själv några timmar skulle vara otroligt skönt och göra stor skillnad. Hon bökar runt som Sid i Ice age när han ska sova på stenen och jag är livrädd att hon ska ramla ur våran höga säng snart! Men det tar nog sin tid med nattasovandet, på dagen brukar hon ju sova själv i vagnen ett par timmar så att hon sover i sängen istället är väl kanske inte såå stort. Men man måste ju börja nånstans :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0