Snorunge..

Lillfis har blivit förkyld, hon var lite seg igår eftermiddag och ratade hälften av vällingen.. Då är inte allt som det ska! Vi gick och lade oss tidigt hon och jag, men hon vaknade till flera gånger och grät. När jag sövt om henne några gånger och det inte funkade, så fick det bli lite alvedon. Efter ett tag somnade hon ganska skönt i mitt knä, jag satt upp och halvsov tills klockan var runt fyra, då lade jag henne bredvid mig. Hon sov lite och jag ammade henne lite omvartannat tills hon tyckte att det var dags att gå upp. Hon följde med A ner och jag fick ligga kvar en stund innan jag fick sällskap av lillfis igen och vi tog oss en liten lur :) Hon nyser mycket och jag hinner inte med att torka bort snoret innan hon gnuggar med händerna, så lillfis behöver nog ett bad senare idag.. Hon är ganska pigg mellan tupplurarna iallafall :) Tyvärr så blir det nog inget babysim för oss imorrn och inte ett mirakel sker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0