Dags att barnsäkra..

Nu har vi varit på stan och inhandlat en grind som ska monteras så fort som möjligt. Då kan jag duscha utan att behöva leka tittut för att försäkra mig om att lillfis håller sig i närheten och inte kravlar för nära trappen och druttar ner.. Hemska tanke! Det är mycket man ska tänka på när lillfis är i upptäckartagen och har blivit så aktiv.. Hon är lite överallt nuförtiden :)

Nästa punkt på shoppinglistan är en bilstol, hon sitter som lite ihoptryckt i babyskyddet nu.. Modellen är i stort sett vald iallafall. Men jag har ett problem, vilken färg ska man ta? Har man inte större problem än så kanske det inte är så värst synd om en.. Men har man beslutsångest som jag, så kan det vara ett nog så svårt beslut att ta. Grön finns ju inte, typiskt! Jag råkar vara mycket svag för gröna saker :)

Bloggande är nog lite beroendeframkallande tror jag, hur ska jag få något vettigt gjort i framtiden? Nu ska jag försöka slita mig från datorn och öppna dörren till frysen. Måste nämligen göra plats för ett vildsvin där, självklart inte ett helt.. Det styckas för fullt just nu och våran frys är full av oidentifierbara saker. Tll råga på allt kom en snäll granne med en tjäder innan jul... Det blir till att googla recept i framtiden!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0