Fredag!

Blir nog en mysdag idag, jag känner mig seg och det är grått ute.. Vi gosade länge i sängen jag och lillfis, nu har vi fått i oss frukost och Elsa dricker vatten som en galning. Tur att hon har blöja!

Elsa har testat sina röstresurser här på morgonen, jag fick läsa tidningen till något som lät som en full fotbolls hejaklack.. Ööööööhhhh, uuuuuuuuuuuuuhhhhhh osv.. Hon tycker nog om att höra sig själv för hon låter nästan hela tiden!

Jag är ootroligt sugen på coca-cola idag, har varit det i ett par dagar nu, hoppas på ett glas nån gång under helgen ;)





Nu hör jag att det stånkas lite ute i köket, så jag misstänker att det är ett blöjbyte på gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0