Hmmm..

Idag firar jag att min lillfis Elsa är 6 hela månader med att efter många om och men försöka mig på att blogga om vårt liv tillsammans. Vi får väl se hur det går, om orken finns och om jag har något att skriva om.. Eller så klart att jag har något att skriva om förresten, jag har ju världens finaste lillfis och hennes påhitt att skriva och skryta om, men det kanske blir enformigt i längden.

Jag kommer nog att få sitta och klia mig i huvet bra länge innan jag får klarhet i hur allt fungerar och får till det så det känns som min stil, men trägen vinner säger man väl.. Idag kändes det som nu eller aldrig, har fått en hel del gjort på min uppskjutet-lista och varför då inte också ta tag i det här :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0