Innedag..

Iskallt ute idag med! Saknar mina dagliga promenader, men någonstans går gränsen att plocka ut lillfis även fast hon har det varmt och skönt i åkpåsen. Jag är en fryslort för tillfället, är konstant iskall på händer, fötter och nästipp..
Igår kväll trodde jag att Elsa höll på att bli sjuk, hon ville bara hänga vid bröstet och sova, vaknade hon till så galltjöt hon. Synd att de inte kan berätta vad som är fel de små liven. Hon piggnade till och var nöjd lagom till På spåret och Morden i midsommer, men inatt har hon vaknat till med illtjut ett par gånger. Pluttis där!

Lillfis har ätit sin gröt som den duktiga bäbis hon är och roar sig just nu med att försöka få tag i Majsans fina påse med torrfoder.. Det vore väl trevligt med golvet fullt av kattmat:)

Påbörjade ett litet pysselprojekt igår som jag kan roa mig med under dagen.. Gissa vad det ska bli..


Kommentarer
Postat av: Anna

Kanske tänder:) lr gröten om hon inte ätit så mycket av de förut....åh va duktig de e på o blogga :). Har plockat bort lite jul o nu väntas det pizza o Robinson kram

2010-01-09 @ 18:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0