Irriterande!

Varenda gång jag försöker ta ett kort lite spontant så blinkar det low battery på skitkameran och så blir allt svart
:( Efter att ha provat massor av batterier så lyckas jag få liv i kameran, men då är ju oftast fototillfället lååångt borta.. Måste nog köpa nya uppladdningsbara batterier, för det verkar kvitta hur ofta jag än laddar dem jag har.

Idag känns det som en riktig seg-dag, grått ute och jag tror jag har en förkylning på gång (hoppas jag tror fel).
Ska försöka ta mig till stan senare och se om jag hittar badkläder till lillfis och mig, det blir nämligen babysim till veckan. Det känns inte särskilt lockande att ställa sig i en provhytt och prova baddräkt nu när man är som blekast, men men..

Igår tänkte jag sätta in lillfis dopkort i ett album som hon fick i doppresent, men det visade sig att korten var för stora, så jag fick klippa av en remsa frå alla korten..Lite av ett evighetsarbete, så jag har några kvar att fixa idag åxå. 

Nu har lillfis blivit grötsugen..

Kommentarer
Postat av: Anna

Finns badbyxor till baby på badhuset. Så de inte blir en olycka i poolen :)

2010-01-14 @ 18:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0