Livlinor

Ett slags nyårlöfte kan man väl kalla det här: 
Nu ska jag inte äta godis på ett bra tag. Ska även dra ner på chips och dricka..
På nyårsafton och dagarna strax innan så proppade jag i mig i stort sett allt sött jag kom över, åt så jag blev illamående, baktanken var att jag inte skulle vilja se åt godis på länge. Det har fungerat ganska så bra hittills faktiskt! Men problemet är att jag vill ha nåt att småäta på lite då och då, där kommer livlinorna in :) 



Mörk choklad får jag äta (i rimliga mängder då förstås) det var bestämt i från början. Till saken hör att jag är en riktig godisgris, så det här är inte jättelätt, men tack och lov så har inte det riktiga godissuget slagit till än!
Jag har sedan jag blev gravid frossat i gottgott och under mina vakennätter har jag legat och längtat efter cocacola, så det behövdes ett uppehåll..

Vi håller tummarna att jag orkar stå emot frestelsen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0