Söndagsmys

Det blev en promenad idag, kallt men otroligt vackert! Det knirrade och knarrade härligt under skorna och snön glittrade. Jag gick en skapligt lång runda och var skönt sliten när jag kom hem. Jag har ju som sagt saknat de dagliga promenaderna så tack A för att du peppade mig att gå ut! Det  kändes lite ovant att gå utan en vagn, men det var skönt i den sega uppförbacken..



Efter lite hemlagad soppa från gårdagen så tog jag och lillfis en powernap. Sen var det dags för bad, jag tjuvstartade med extra varmt vatten och fick sällskap av lillfis när det blev bäbisvänlig temperatur.. Själklart fick Elsas nya badanka göra oss sällskap, den var lite konstig för den fick slagsida hela tiden, men funkar himlans bra att gnaga på :)



Nu är det snart  dags för En annan del av köping, vilket härligt program! Tobbe är ju för skön :) Sen var det ju en ny Wallander åxå, hoppas Elsa vill se den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0