Jahapp..

Då var det Mars, var det någon som sa vårmånad? Känns som att snön kommer att ligga kvar ett bra tag framöver..

Idag är lillfis gnällig och blir irriterad när det inte går som hon vill eller när jag flyttar henne från ställen med skade-risk. När hon inte klättrar på mig klättrar hon på allt annat, hon välte en stol över sig innan frukost, det gick i slow-motion så hon slog sig nog inte. Men hon tyckte att det var läskigt. Hon vill mer än hon klarar av för tillfället!

Jag hade tänkt mig en tur till stan och kolla om det finns några rea-böcker kvar men vill inte släpa ut lillfis i busvädret. Får kanske smita iväg när A kommer hem eller hoppas på vårväder imorgon :)



Så länge mammas rumpa tynger ner stolen är det noll skaderisk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0