Hej då mormor!

Vi vinkade hej då till mormor imorse, jag är så tacksam för all hjälp jag fått. Jag har fått sova själv i fyra nätter då mormor har hållit Lillfis sällskap. Det är så skönt att bara få koppla av och inte behöva vakna stup i kvarten av att Lillfis vaknar, gnäller eller sprattlar runt. Vi har det mysigt när mormor är här! :)

Jag och Lillfis har varit på öppna förskolan på förmiddagen. När vi skulle ha sångstund visade Lillfis att hon minsann kunde gå själv några steg. Min fina tjej, jag blir nästan lite tårögd när hon försiktigt tar sina stapplande steg...

Vi gick förbi stan på hemvägen och Lillfis fick en t-shirt på Lindex för 49.50, tänk om allt kunde vara så billigt. Själv kostade jag på mig en räk- och melonsallad från Sunday som jag tog med hem och mumsade i mig ute hos en sovande Lillfis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0