Lillfis på jobbet..

Vi hälsade på mina arbetskamrater och alla barnen på min jobbförskola i förmiddags. Lillfis fick äta lite banan då vi passande nog kom mitt i fruktstunden och sedan lekte vi en stund. Lillfis var alldeles överlycklig, hon fick lyssna på musik (svängde allt på rumpan) och titta på en massa "nya" leksaker. Jag fick en liten närhetstörstande kille i knät och Elsa tittade lite på honom och gav honom en bil. Det verkar som att jag får jobba lite till hösten och nu efter besöket känns det lite bättre, har varit lite orolig.. Tiden går så fort, mammadagarna tar slut svisch och tanken på att lämna bort lillfis till okända människor känns inte så tilltalande än.. Men allt kommer att lösa sig och bli jättebra! Nu ska vi njuta av sommaren:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0