Lördag

Nu har lillfis sovit extra oroligt de senaste två nätterna, hon gnyr, smågråter och snurrar som en liten tornado i sängen. Min sömn blir inte bättre av att jag får rethosta när det är sovdags..

Idag har vi varit på stan och ätit lunch, det blev Sunday och  god lasagne. Lillfis hade massäck med sig men gick loss på gurkan när hon ätit sin mat.

I detta nu är A och tränar, lillfis sover och jag skulle kunna vila men känner mig lite för rastlös!Tänkte baka men kan inte bestämma mig för vad..



Jag och lillfis har plockat in lite saker i hyllan i hennes rum och jag tänkte visa hur det ser ut nu men bilden blev inte så bra. Försökte få med den svordomsframkallande gardinen, hyllan och lyxiga lampan på samma bild :) Skulle kunna tänka mig en schysst kamera..



Gårdagens shopping får åxå vara med på en bild av hög kvalitet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0