Vilken dag!

Vi åkte till morfar idag och det var ganska mulet när vi kom iväg. Men efter lunchen kom solen och vi fick vara ute och mysa. Lillfis tog en liten lur och jag satt i solen och läste en tidning, urskönt! 

Mormor & morfars granne hade nåt otroligt gulligt som vi var och tittade på. 5-veckors gamla älghundsvalpar  som var såå fantastiskt söta och redan väldigt busiga. Jag var bara tvungen att sätta mig inne hos dem och bara gosa :)

Lillfis har åkt fyrhjuling med morbror Mikael idag, det var spännande. Man såg verkligen hur hon funderade på vad det var som hände. Sen satt hon och diggade "raggarmusik" i morbrors pickup åxå, morfar skrattade så han blev tårögd :)

Eftermiddagen bjöd på mjukglass och bad.



Bilden är från storasysters kalas, jag råkade tappa en kärleksmums som lillfis grabbade tag i snabbt som attan.. Gott och lite kladdigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0