Novembergrått

Idag har det varit en typisk novemberdag.. Mörkt, grått, regnigt och ruggigt! Vi har visat runt mormor på Öppna förskolan så nu kan de gå dit och busa utan mig ;) Vi hann med en lunch på stan åxå innan det var sovdags för Lillfis.

Idag har jag hunnit med en massa på att göra listan. Jag har målat skåpluckor, satt upp en massa ramar och kort och påbörjat ett sy gardiner-projekt. Tur att jag ska jobba imorrn så jag får vila mig lite ;)



Det är en början iallafall.. Fotoväggen är på gång!

Det låg ett litet paket i postlådan idag som innehöll det här:



Tubbisarna är väldigt söta men att se samma dvd rulla om och om igen kan göra vem som helst galen :) Omväxling förnöjer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0