Olyckan, ole dolyckan!

Vi gjorde en vurpa i trappen idag jag och Elsa. Jag skulle bära ner henne efter att hon sovit och halkade på nåt sätt på 4e trappsteget (tror jag) nerifrån och det blev ett rejält brak. Allt jag hann tänka var Elsa, akta Elsa! Jag lyckades hålla henne så hon klarade sig helt utan skador men min kropp är ganska så öm lite här och där. Jag har blitt blå på rumpan och skrapade mig på ena armen så den pryds av färglada plåster. Ryggen och ena sidan är halvkul just nu! Jag ville väl inte vara sämre än min kompis Linda som brutit flera revben och kotor efter en ridtur som gick snett ;)

Vi gick ett varv på stan eftersom det var skyltsöndag men det var riktigt skitväder och jag kände mig ganska mörbultad. Elsa och A åkte med i vagnen bakom den fina hästen som stretade runt på stan. Sedan köpte vi de första julklapparna till Elsa, ritblock och färgpennor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0