Hembesök avklarat!

Elsas blivande fröken får MVG i betyg, hon var jättetrevlig :) Elsa verkade åxå gilla henne.. Imorrn ska vi hälsa på hos barnen och fröknarna en liten stund. Spännande!



Jag är väldigt bortskämd när det gäller Elsa, hon är så duktig tycker jag. Hon försöker klä på sig overallen nu. Hon kan ta av sig innekläder lätt och ta på sig strumpor och byxor, tröjorna kan va lite luriga men hon kämpar. Även fast hon inte klarar av allt själv så hjälper hon till och viljan finns. Jag vet att man inte ska jämföra med andra barn men eftersom jag har det jobb jag har så är det nästan oundvikligt. Lillfis känns äldre än hon är.



Kommentarer
Postat av: Anna J

Tycker ja me :) Neo hjälper ju oxå till men kan inte själv o hon e ju yngre oxå o så redig va ska de bli av henne ett geni kanske ;)

2011-02-01 @ 19:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0