Inget glamouröst mammaliv

Tidigt tidigt imorse blev jag nerbajsad av min lilla avkomma. Hon hade en sån där trevlig vakenperiod och jag satt med henne i knät. Hon var jättenöjd och jag var jättetrött :) Så började hon stånka och pruttandet övergick till bajsande. Bra för henne tänkte jag men började ana oråd med tanke på ljudet.. Plötsligt kändes det inte riktigt bra och jag lyfte på flickebarnet. Jahapp, mina misstankar stämde. Jag hade bajs rinnande nerför båda låren och la ner bajs marodören på en handduk och lyckades osmidigt kravla mig ur sängen. När jag sanerat mig var det dags för boven i dramat och till sist ett lakansbyte. Pust och stön blandat med fniss. Efter lite vätskepåfyllning somnade hon sååå gott i bara blöjan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0