Blivande 4-åring

 
Att vara mamma till en blivande 4-åring är lite som en berg-och dalbana. Ena sekunden är man så stolt över sin fantastiska smarta lillgamla skruttebulle att mammahjärtat nästan sprängs i bröstet för att sekunden efter nästan slita sitt hår i frustration över den bångstyriga överstöniga vrånga lilla ilskebilsken framför sig :)
 
Häromdagen när vi kom in i en affär där de säljer bl a parfym så sa du: ååhh vad luktar gott, jag tror knappt min näsa! 
 
Du har enormt mycket energi och just nu vill du bara leka och leka med granntjejen, är vi hemma tjatar du hål i öronen på mig om att leka med N.. Säger jag nej så tar den framtida dramatenskådisen över och det är såå synd om dej.. Jag kommer aldrig att få.. Nu är du inte snäll mot mig..  På kvällen tar energin tvärslut och du går släpande över golvet och slänger med armarna samtidigt som du säjer med ynklig röst :Jag vill sova..
 
Du är världens finaste och jag älskar dig oändligt min lilla Elsafis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0