En månad till BF..

Japp, idag är det en månad till beräknad bebisfödsel och barnmorskan klämde och kände sig fram till att lillgrodan har lagt sig tillrätta. Känns bra för såna där vändningsförsök låter inte så lockande. Jag kände mig faktiskt ganska säker på att bebis hade hamnat uppochner för bebishickan känns långt ner, en envis armbåge brukar puta ut rejält i sidan och det känns som en fot som tar spjärn mot revbenen :) Inte alls så angenämt faktiskt!
 
Idag är vi i vecka 35+3 och bebis är mer än välkommen ut fr o m v 38, Elsa vill se sin bebis NU säger hon.
Min sömn är sådär just nu, vaknar vanligtvis typ varannan timme och måste kissa.. Inatt behövde jag bara gå upp vid 01.20 och sen vid 05.30 (då lyckades jag inte somna om) och efter en sån natt känner man sig ganska nöjd ;) Elsa vaknade 05.45 och kom som vanligt med de stolta orden.. Jag har sovit heela natten i min säng! Varpå jag stönar: Det är nästan inte morgon än..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0