Renoveringsobjekt

 
Att man vill boa och fixa iordning en massa när man är gravid är ju väldigt vanligt... Men ett helt hus kanske är att ta i lite väl mycket;) Har sneglat på mitt gamla dockhus i uthuset hos mamma och pappa men känt att det kanske har varit för mycket jobb.. Men när pappa fann en påse med möbler i varierande kvalitet så tänkte jag att nu jädrar..
 
Men med lite hjälp och smakråd från Elsa så är det snart klart. Det duger i alla fall att lekas med av en blivande fyraåring med en kanonfantasi och i mitt tycke ett helt godkänt arbete av en amatörinredare:)
 
 
Med överbliven färg, dekorpapper från Panduro, en fleecefilt och några provburkar färg och några timmars arbete så har jag åxå blivit leksugen.. vad gäller möblemanget så blir det nog några nya i 4-års present!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0