2 år

Lillbebis är nu 2 år, bara sådär liksom.. Det är en liten rackarunge som håller ett bra tempo. Hon har hunnit med en del klotter på väggar och möbler, hon har varit en sån där vilda bebin typ länge nu 😰 Hon använder sig av fler och fler ord som man förstår nu. Skor, glass, äckligt, gunga, mormor, gör ont, vill ha osv.. Elsa är fortfarande idolen , hon gör eller vill göra allt som syrran gör. Hon snålar inte med pussarna och hemskt gullig även om har gett mig fler gråa hår. Av oss fick hon springcykel, paraply, kläder, glassduplo och verktygslåda i present.

Kommentarer
Postat av: Sandra Saandriiie Åhfelt

Grattis i efterskott! =) det är sjukt vad tiden springer iväg! Min son är också två, känns som han kom nyss hehe och du, du får inte missa tävlingen jag har i bloggen nu! Det hade vart jättekul om du var med =)!

2015-08-16 @ 20:36:25
URL: http://saandriiiee.blogg.se/
Postat av: Sandra Saandriiie Åhfelt

Grattis i efterskott! =) det är sjukt vad tiden springer iväg! Min son är också två, känns som han kom nyss hehe och du, du får inte missa tävlingen jag har i bloggen nu! Det hade vart jättekul om du var med =)!

2015-08-16 @ 20:36:25
URL: http://saandriiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0